שלב חתימת המסמכים בספרד בפני הנוטריון הספרדי

ביקוש שיא לדרכון ספרדי

נכתב על ידי עו״ד ערן וגנר

נכתב על ידי עו״ד ערן וגנר

תוכן עניינים

יצירת קשר

שיתוף מאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הקדמה

נאספו הוכחות בדבר מוצא יהודי ספרדי, הזיקה שלכם לספרד של היום מוכחת, השגתם את המסמכים, התרגום, התשלום, עברתם מבחני שפה ותרבות… ומה עכשיו?

הכירו את השלב שאתם לא רוצים ליפול בו: בחירת הנוטריון בספרד

ממשלת ספרד הסמיכה את הנוטריונים שלה להכריע מי זכאי ומי אינו זכאי לדרכון הנכסף. למעשה, החוק אינו מפרט בדיוק אילו הוכחות נדרשות להיות מוצגות בפני הנוטריון, אלא מציין כי “ההוכחות יילקחו בחשבון בכללותם” (בתרגום חופשי). כך, הנוטריון הספרדי הוא הרשות אליה מתנקז כל המאמץ המושקע בתיק:

אם הנוטריון מחליט שלא לאשר הבקשה – מכל סיבה שהיא, החל ממצב רוח רע ועד חשדנות יתרה – ערעור הוא דבר מסובך עד בלתי אפשרי. בפועל, תיקים רבים שמנוהלים ע”י מי שלא מומחה בתהליך פשוט תקועים ללא יכולת תיקון או הגשה לנוטריון אחר. במילים אחרות, יש הזדמנות אחת להגיע לנוטריון מתאים מפני שהוא קובע את סיכויי הצלחת הבקשה.

מסיבה זו, היעזרות באנשי מקצוע מומלצת, חיונית ואפילו הכרחית.

משרדנו יודע ליצור את הקשר עם הנוטריון הנכון עבור לקוחותיו ויודע לבנות את התיק כך שהסיכויים לדחייתו אפסיים.

אז איך זה עובד?

לאחר הגשת התיק של הלקוח למשרד המשפטים, המשרד יוצר קשר עם נוטריון, ומקבל ממנו הזמנה למשרדו לצורך חתימה על מסמכים בפניו, כאשר תיאום הפגישה עם הנוטריון ומועדי תאריך הטיסה נעשים בהתחשבות בלוח הזמנים של הלקוח.

בספרד יפגוש אתכם עו”ד וגנר בעצמו או נציג ממשרדו דובר עברית וספרדית, אשר ילווה אתכם לפגישה הנכספת. בפגישה עצמה לא תידרשו לעשות דבר מלבד לחתום על הפרוטוקול, שכן החוק מחייב את הופעתו הפיזית של מבקש הדרכון או של אפוטרופוס (עבור קטינים) במידת הצורך. כבר ביום הפגישה ישגר הנוטריון הספרדי את המסמכים והפרוטוקול למשרד המשפטים, ומכאן יתחיל תהליך שאורך כשנה, בו כל מה שנותר לעשות, מצד הלקוח, הוא להמתין בסבלנות. לאחר שתסתיים הבדיקה במשרד המשפטים, הלקוח יקבל ההזמנה לשגרירות ספרד בתל אביב לקבלת האזרחות הספרדית, ותוך זמן קצר יהיה בידיו דרכון ספרדי-אירופאי.

מעוניינים לבדוק זכאות לאזרחות ודרכון ספרדי? צרו קשר

שיתוף מאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

יצירת קשר